ולכאורה היה צריך לומר שלא היה יו"ט שני של גליות לא בזמן לחם הפנים ולא במקום לחם הפנים.רש"י בד"ה שני ימים כתב:ושני ימים טובים של ר''ה דוקא נקט דבזמן לחם הפנים לא היו שני ימים טובים של גליות.
ולכאורה היה צריך לומר שלא היה יו"ט שני של גליות לא בזמן לחם הפנים ולא במקום לחם הפנים.רש"י בד"ה שני ימים כתב:ושני ימים טובים של ר''ה דוקא נקט דבזמן לחם הפנים לא היו שני ימים טובים של גליות.
בברכה המשולשת כתב:ואפשר להוסיףולתרץ גם שכוונת רש"י לאורחא דמילתא שבזה"ז (דהיינו בזמן רש"י) אין לחם הפנים וגם יש שני ימים טובים של גלויות לרוב רובו של עמ"י
איש רגיל כתב:בברכה המשולשת כתב:ואפשר להוסיףולתרץ גם שכוונת רש"י לאורחא דמילתא שבזה"ז (דהיינו בזמן רש"י) אין לחם הפנים וגם יש שני ימים טובים של גלויות לרוב רובו של עמ"י
איך יישוב כבודו נכנס בלשון רש"י 'דבזמן לחם הפנים לא היו שני ימים טובים של גליות'?
איש רגיל כתב:ועי' ח"צ סי' קס"ז בהגהות הגרי"ש אבדק"ק לבוב שם שדבריו בישוב דברי רש"י זו דחוקים..
שמואל דוד כתב:האם יש אפשרות למישהו להעלות דבריו כאן?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 105 אורחים