הקטן כתב:משולש כתב:אין בעיה. לך אחרי רבותיך, אבל אל תכריע ביניהם.
מעניין נראה שאתה כבר הכרעת
איפה הכרעתי?
נחלים כתב:
אני מאמין שאין צורך לצטט את כל הנאמר בנושא, שחלקם נודף מהם ריח של משכילנות כפירה ואפיקורסות (מזכיר לכם ע"ז?).
...
תחושת בטן אומרת לי שפילוסופים דלעיל אינם מאמינים כי 'הזוהר הקדוש' - תורה מן השמים. ועוללים לא ראו אור הלכו במחשכים ואינם יודעים הפלגת גדולת קדושתו של רשב"י זיע"א.
ומדוע לא יראתם לדבר בעבדי במשה??????
מי שאינו מאמין ביחוס הזוהר (כדעת כמה פוסקים שהובאו באשכול הנ"ל) אינו כופר ואינו אפיקורס. ואפילו משכיל אינו.
ותפסיקו להשתיק כל גדול בתורה שדעתו לא מסתדרת לכם.
איש_ספר כתב:ג"א מוצא חובה בנפשי להתנער מהסגנון הירוד והבזוי של כמה מהכותבים כאן, המופקדים מטעם עצמם על טהרת אמונת ישראל, ושלמות מנהגיהם, כנגד העולים מירונה.
ברור לגמרי שקוראי הפורום אינם ממעלי הקטורת ושוחטי הכבשים, ולכן הביקורת שנשמעה כאן, היא כמובן על המתפללים והמדדים בקול רינה ותודה והמון חוגג, אף אם היא עטופה במעטפת מזויפת וצבועה.
ולא, אני לא מהעולים מירונה בל"ג בעומר, אבל אין לי את הגסות והגאווה לשפוט אותם מתוך השקפת עולמי המצומצמת.
אני לא מבין, יש בזה מחלוקת, האם אסור להביא שני צדדים?? מי שמביא את דעת החת"ס הוא גס וגאה?