הנה כי כן ודאי אותו השבוי היה מחוייב להשתדל בממונו להחליף יום זה של שבת ויוה"כ ביום שבת לחודיה. וכל זה אני אומר כפי סדר השאלה שהיום שנפל על היהודי היה מוקדם, אבל אם נזדמן שיום הראשון היה שבת לחודיה וזה נפל על הגוי ויום השמיני שהיה שבת ויוה"כ נפל על היהודי הא ודאי שאסור ליה ליהודי להחליף הנייר שלו עם אותו הגוי שהוא יקח יום הראשון ויתן לגוי יום השמיני, דכל כה"ג שהוא מקדים יום החילול בידים אסור, כי אולי יהיה לו תשועה קודם שיגיע יום השמיני שהוא יומו ויברח ולא יבוא לידי חילול או שיהיה סיבות אחרות ושמור זה.
האם מישהו ראה פוסקים נוספים שסוברים כדעת התורה לשמה?