ראיה יפה! אבל אולי שם מיירי בבנים שהרגו לצורך אכילה, או עכ"פ שחתכו מגופם ואכלו (ואולי זו כוונת רש"י שם "מקצתם")איש גלילי כתב:גמרא ערוכה היא במסכת תענית (דף ה.) שאכלו בשר בהמה טמאה קודם לבשר אדם.
ברזילי כתב:ראיה יפה! אבל אולי שם מיירי בבנים שהרגו לצורך אכילה, או עכ"פ שחתכו מגופם ואכלו (ואולי זו כוונת רש"י שם "מקצתם")איש גלילי כתב:גמרא ערוכה היא במסכת תענית (דף ה.) שאכלו בשר בהמה טמאה קודם לבשר אדם.
מן השורה כתב:מת אסור בהנאה ולכן חמור יותר, עוד יתכן שהוא כמו איסור גזל שנחלקו רש"י ותוס' בב"ק ס. אם נדחה מפני פיקו"נ, עי' מל"מ?, וכל הפלוגתא היא כשיוכל להחזיר, אבל את גופו של השני א"א להחזיר.
מן השורה כתב:מת אסור בהנאה ולכן חמור יותר, עוד יתכן שהוא כמו איסור גזל שנחלקו רש"י ותוס' בב"ק ס. אם נדחה מפני פיקו"נ, עי' מל"מ?, וכל הפלוגתא היא כשיוכל להחזיר, אבל את גופו של השני א"א להחזיר.
לגוף ד' רש"י בתענית, כמדו' במהרש"א שם יש משמעות מה כוונת רש"י "מקצתם".
מן השורה כתב:מת אסור בהנאה ולכן חמור יותר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 329 אורחים