בברכה המשולשת כתב:הרי גם אדה"ר נצטווה בו' מצוות
אלי כהן כתב:בברכה המשולשת כתב:הרי גם אדה"ר נצטווה בו' מצוות
רק על שש, אבל לא נצטווה על אבר מן החי. כמו כן, כפי שכבר כתבתי, נשאר גם לברר האם עוג וצאצאיו (אשר יתכן כי חלקם חיים איתנו גם היום) הותרו באכילת בשר.
ר_חיים_הקטן כתב:לכאורה כל אלו מ"בני הנפילים" היו גם מבני אדם הראשון שהרי נולדו מ"בני אלהים" (מלאכים) שבאו על "בנות האדם" (נקבות מבני אדם) וא"כ זיל בתר אימיה וחייבים עכ"פ בו' מצוות כמו אדה"ר.
ר_חיים_הקטן כתב:אלי כהן כתב:בברכה המשולשת כתב:הרי גם אדה"ר נצטווה בו' מצוות
רק על שש, אבל לא נצטווה על אבר מן החי. כמו כן, כפי שכבר כתבתי, נשאר גם לברר האם עוג וצאצאיו (אשר יתכן כי חלקם חיים איתנו גם היום) הותרו באכילת בשר.
כבר כתבתי באשכול אחר ש"רק עוג מלך הבשן נשאר מיתר הרפאים" ולכאורה בזמן הזה לא נשאר לנו מן הנפילים כלל.
אלי כהן כתב:ר_חיים_הקטן כתב:כבר כתבתי באשכול אחר ש"רק עוג מלך הבשן נשאר מיתר הרפאים" ולכאורה בזמן הזה לא נשאר לנו מן הנפילים כלל.
בפשטות כוונת הפסוק היא שעוג היה היחיד שנשאר מלפני המבול, אבל הפסוק לא שולל שאחרי המבול עוג הביא צאצאים וצאצאי צאצאים וכו' שחלקם חיים איתנו גם היום.
ארץ כתב:אלי כהן כתב:ר_חיים_הקטן כתב:כבר כתבתי באשכול אחר ש"רק עוג מלך הבשן נשאר מיתר הרפאים" ולכאורה בזמן הזה לא נשאר לנו מן הנפילים כלל.
בפשטות כוונת הפסוק היא שעוג היה היחיד שנשאר מלפני המבול, אבל הפסוק לא שולל שאחרי המבול עוג הביא צאצאים וצאצאי צאצאים וכו' שחלקם חיים איתנו גם היום.
בפשטות כוונת הפסוק היא שעוג היה היחיד שנשאר ממלחמת המלכים "ובארבע עשרה שנה בא כדרלעמר והמלכים אשר אתו ויכו את רפאים בעשתרת קרנים" [בראשית יד ה]
או לפי הרמב"ן ממלחמת בני עמון. ואולי ישנם צאצאים מהם, אבל אין להם את התכונות של הרפאים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 194 אורחים