שבטיישראל כתב:המאם במאמרו החדש של הרב יצחק ישעי' ווייס הי"ו על הסידור האריז"ל עם ההגות של המגיד והבעל התניא זיע""א יש הוספות על מאמרו שכבר פורסם בחודש תשרי דהאי שתא ?
שבטיישראל כתב:המאם במאמרו החדש של הרב יצחק ישעי' ווייס הי"ו על הסידור האריז"ל עם ההגות של המגיד והבעל התניא זיע""א יש הוספות על מאמרו שכבר פורסם בחודש תשרי דהאי שתא ?
עם ישראל כתב:שבטיישראל כתב:המאם במאמרו החדש של הרב יצחק ישעי' ווייס הי"ו על הסידור האריז"ל עם ההגות של המגיד והבעל התניא זיע""א יש הוספות על מאמרו שכבר פורסם בחודש תשרי דהאי שתא ?
היכן פורסם בתשרי?
איש_ספר כתב:איך מכבסים את העובדה שבסידור "האר"י" של חב"ד מופיע "כי בנו בחרת" נגד דבריו המפורשים?
אדג כתב:כוונתך מן הסתם לכאן:
http://www.shturem.net/index.php?sectio ... ang=hebrew
אבל התי' הפשוט ביותר, לענ"ד, הוא שהפי' בתיבות "על-פי [נוסח האר"י ז"ל]", אין פירושם שזהו נוסח האר"י, שאז תיבות אלו מיותרות, ודי לכתוב - "נוסח האר"י ז"ל", אלא רק "על פי"...
איש_ספר כתב:איך ... שבסידור "האר"י" של חב"ד מופיע "כי בנו בחרת" נגד דבריו המפורשים?
אספקלריא כתב:כמו כן לכאורה צ"ע, [איני יודע אם כבר דנו על זה], שהאר"י ז"ל בשער הכונות דף נ"א ע"ב כותב לומר בתפילת יוצר: "ובנעימה, קדושה (בשורוק) כולם כאחד".
http://www.hebrewbooks.org/pdfpager.asp ... 329&hilite
(עיי"ש ד"ה בקול)
ובסידור תהלת ה' הנוסח הוא: "ובנעימה קדושה (בחולם), כולם כאחד".
http://www.hebrewbooks.org/pdfpager.asp ... =&pgnum=44
בברכה המשולשת כתב:לשער הכוונות לא היה מצוי אז באירופה משא"כ פרע"ח
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 713 אורחים