שומר-הגחלת כתב:כמו"כ שמעתי שבחאלב [ארם צובה] נהגו שהבעל פותח את הארון אבל לא סוגר לאחר החזרת הספר תורה,
ברוך ברגר כתב:שומר-הגחלת כתב:כמו"כ שמעתי שבחאלב [ארם צובה] נהגו שהבעל פותח את הארון אבל לא סוגר לאחר החזרת הספר תורה,
יש שאמרו דייקא שיסגור לאחמ"כ וכמו שהוא סגר כן יסגור ה' בעד רחמה לאחר הלידה.
מה שנכון נכון כתב:ובדברי ר"ח פלאגי כאן.
מה שנכון נכון כתב:ברוך ברגר כתב:שומר-הגחלת כתב:כמו"כ שמעתי שבחאלב [ארם צובה] נהגו שהבעל פותח את הארון אבל לא סוגר לאחר החזרת הספר תורה,
יש שאמרו דייקא שיסגור לאחמ"כ וכמו שהוא סגר כן יסגור ה' בעד רחמה לאחר הלידה.מה שנכון נכון כתב:ובדברי ר"ח פלאגי כאן.
איש_ספר כתב:בעיני כל ישום הסגולה הזו יש בה משהו בלתי מעודן בעליל.
זה רק אני?
איש_ספר כתב:בעיני כל ישום הסגולה הזו יש בה משהו בלתי מעודן בעליל.
זה רק אני?
איש_ספר כתב:בעיני כל ישום הסגולה הזו יש בה משהו בלתי מעודן בעליל.
זה רק אני?
איש_ספר כתב:בעיני כל ישום הסגולה הזו יש בה משהו בלתי מעודן בעליל.
זה רק אני?
פולסברג כתב:ומה עובר בראשו של אדם חשוך בנים כשהוא רואה את חברו עושה שלום זכר קידוש חלאקה ב''מ חתונה לילדיו - ולאחמ''כ כל שבוע אחר הוא במקום אחר לשמחת נכדיו?
עזריאל ברגר כתב:כשהוא רואה את חברו עושה פתיחת הארון בקול רעש גדול כמה פעמים בשבוע במשך חודש
שש ושמח כתב:עזריאל ברגר כתב:כשהוא רואה את חברו עושה פתיחת הארון בקול רעש גדול כמה פעמים בשבוע במשך חודש
זוהתה חומרה חדשה. עד היום חשבתי שפעם אחת בחודש דיים ...
עזריאל ברגר כתב:אף אני סברתי כך בעבר, אבל מחלק מהמקורות משמע שכל המרבה הרי זה משובח.
וראיתי כאלו שנוהגים להרבות ככל האפשר.
שש ושמח כתב:זוהתה חומרה חדשה.
שמואל דוד כתב:עזריאל ברגר כתב:אף אני סברתי כך בעבר, אבל מחלק מהמקורות משמע שכל המרבה הרי זה משובח.
וראיתי כאלו שנוהגים להרבות ככל האפשר.
אשמח במקורות שכתבו כן
וישתדל (בלי בליטות בדבר) בפתיחת הארון בימי הקריאה בתורה עד אחר הלידה בשעה טובה ומוצלחת.
איש_ספר כתב:בעיני כל ישום הסגולה הזו יש בה משהו בלתי מעודן בעליל.
זה רק אני?
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 223 אורחים