האשה קולה הולך - משום שיש לה כח בראשה, מה שאין כן האיש, לפי שראש האשה מעצם אחד, ועצם ראש האיש מחובר מפרקים כנודע
וכן כתב גם בספרו מדרש אליהו (דרוש ד):
וכן כתב גם בספרו חוט של חסד (פרשת שמות).אמרו ז"ל במדרש שיש הפרש בין עצם גולגלת האיש לאשה, שהקב"ה הגדיל לעשות חסד עם האשה וברא ראש גולגלתה מעצם חיבור אחד, משום שצועקת הרבה בשעת לידה וכו'. וזהו הטעם שהאשה מרימה משא כבדה בראשה יותר מהאיש, בהיות ראשה מעצם אחד, מה שאין כן האיש שראשו בחיבור ארבעה פרקים. דזהו הטעם שפרעה הרשע היה מחליף מלאכת אנשים לנשים כדי להחלישם, בהיות שאין האיש יכול להרים משא על ראשו כאשה, ולא האשה כאיש על כתפיה
האם מישהו יודע מקור לדבר זה?