http://www.otzar.org/aspcrops/142558_190_73613428599-1092015.asp
פה משמע שאין ברכה על השופר, אלא הנהיגו זאת בדורות האחרונים , האם דעתו דעה יחידית נגד כל הפוסקים וכיצד להבין דבריו?
ומתי לשיטתו הונהגה ברכה זו האם רק מהגאונים או בתקופה אחרת?
וגם לכאורה יש ראיות מהתלמוד שהיה ברכה על השופר פסחים ז חוץ מן הטבילה ושופר ,וגם שמביאים הראש ר"ה י ,בשם הראביה מהירושלמי שהיה לראשונים שמברכים על השופר
שאלה שניה הראבד תוקף בצורה חריפה מאוד, האם אפשר להסביר את דבריו החריפים מאוד האם יש דוגמא כזאת בראשונים להתקפה כזו?