גימפעל כתב:עיןן יבמות יא ע"א.
גימפעל כתב:בתוד"ה צרת סוטה.
גימפעל כתב:תוס' מסבירים שהדין שפטורה מיבום היא רק בסוטה ודאית דהיינו שזינתה בודאי, אך סוטה שאסורה בחליצה היא סוטה מספק דהיינו שקינא לה בעלה ואין יודע אם זינתה.
מיללער כתב:גימפעל כתב:תוס' מסבירים שהדין שפטורה מיבום היא רק בסוטה ודאית דהיינו שזינתה בודאי, אך סוטה שאסורה בחליצה היא סוטה מספק דהיינו שקינא לה בעלה ואין יודע אם זינתה.
חס ושלום, סוטה מספק ג"כ אסורה ביבום ומחויבת בחליצה, סוטה ודאית אסורה ביבום ופטורה מחליצה
לערן איבער גימפעל
גימפעל כתב:מיללער כתב:גימפעל כתב:תוס' מסבירים שהדין שפטורה מיבום היא רק בסוטה ודאית דהיינו שזינתה בודאי, אך סוטה שאסורה בחליצה היא סוטה מספק דהיינו שקינא לה בעלה ואין יודע אם זינתה.
חס ושלום, סוטה מספק ג"כ אסורה ביבום ומחויבת בחליצה, סוטה ודאית אסורה ביבום ופטורה מחליצה
לערן איבער גימפעל
טעות הייתה בכתיבתי שכתבתי חליצה במקום יבום (מודגש בתוך הציטוט),
אך כמובן שכונת התוס' היא שהתורה פטרה סוטה מיבום ומחליצה היא רק בסוטה ודאית שזינתה בוודאות, אך סוטה מספק אסורה אכן ביבום אך אינה פטורה מחליצה, ובלשון תוס' 'אסורה ביבום ולא 'פטורה' מיבום,
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 73 אורחים