תוכן כתב:בברכה המשולשת כתב:תוכן כתב:חלק ניכר מטיפולי הפוריות הן מסיבות אנוכיות דוגמת הנשים הרווקות שיולדות מתרומה. גם הרבנים שהתירו, זה בעיקר מפני שהבעל או האשה נשברים מזה שאין להם ילדים וזה מסכן את ביתם ובריאות נפשם. אבל בודאי מי שרוצה ללכת בדרך התורה ללא שום הנחות וללא שום קיצורי דרך יתרחק כמטחוי קשת מטיפולי פוריות אלו, שברובם המוחלט יש בהם שאלות הלכתיות חמורות, ואצל כמעט כולם יש הוז"ל וכיוצא.
ונמצא כתר"ה חולק על מרנן האגר"מ, הגרשז"א (לגבי מי שאין לו ילדים) הגר"מ אליהו וכו'
חס ושלום שאחלוק על גדולי עולם אלו. אבל שאלתי היא, האם התירו או חייבו, ואם התירו, למה התירו?
התירו, וממילא לעיתים אף חייבו, ולמה התירו? הלא המה בספרתם.