קראקובער כתב:לשיטתו שכל העבירות של מי שדיברו עליו הולך למספר וכן הפוך לגבי מצוות ואם תמחול הכל יחזור כבראשונה..
קראקובער כתב:לשיטתו שכל העבירות של מי שדיברו עליו הולך למספר וכן הפוך לגבי מצוות ואם תמחול הכל יחזור כבראשונה..
קראקובער כתב:לשיטתו שכל העבירות של מי שדיברו עליו הולך למספר וכן הפוך לגבי מצוות ואם תמחול הכל יחזור כבראשונה..
לעומקו של דבר כתב:אי אפשר למחול ולשייר הזכויות?...
קראקובער כתב:לשיטתו שכל העבירות של מי שדיברו עליו הולך למספר וכן הפוך לגבי מצוות ואם תמחול הכל יחזור כבראשונה..
קראקובער כתב:לשיטתו שכל העבירות של מי שדיברו עליו הולך למספר וכן הפוך לגבי מצוות ואם תמחול הכל יחזור כבראשונה..
פרנצויז כתב:קראקובער כתב:לשיטתו שכל העבירות של מי שדיברו עליו הולך למספר וכן הפוך לגבי מצוות ואם תמחול הכל יחזור כבראשונה..
ראה בס' איילת השחר על התורה, (למרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א), פ' קדושים, על הפסוק (ויקרא י"ט ט"ז) לא תלך רכיל, שמבואר מדבריו שאינו מפסיד בכך שמוחל להם, עיי"ש שכתב: "כשימחול למדברים לה"ר עליו, הזכויות יחזרו לזה שדיבר עליו, ומ"מ הזכות שיש לו במה שמוחל, שוקל הרבה כנגד כל הזכויות שעברו אליו והחזירם ע"י מחילתו".
[הובא בגליון "שבת קודש" של יתד נאמן, גליון 50, פרשת נצבים תשע"ו, (כ"ז אלול תשע"ו), עמ' 7].
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 35 אורחים