שאלוני, דהיינו שקוב"ה לא כועס בימות החמה כלל?
ועוד, אשמח מי שיבהיר או יפנה למי שמבאר את דברי המלבי"ם המחודשים [לי בכל אופן] על פסוק זה של הקשת. (שאדרבא, סימן זכות הוא לפעמים)
אוהב אוצר כתב:הקשת נראית אך ורק ע"י גשם/לחות גדולה ושמש. זה מצב שקורה רק בחורף, ואם זה קורה בחו"ל, דהיינו שזאת לא עונה חמה כמו הקיץ בישראל - אני טועה?
הקשת הכפולה אכן הביכה בזמנו את חכמי המחקר אך כיום ידועה סיבתה המדעית.חייא כתב:ספורנו
את קשתי נתתי בענן. סדרתי שיהיה בטבע: והיתה לאות ברית. בהיות הקשת כפולה כי אמנם נלאו חכמי המחקר לתת טעם לסדר צבעי הקשת השנית אשר הוא על הפך סדר צבעי הקשת הראשונה המורגלת והיא תהיה אות לצדיקי הדור שדורם חייב כאמרם כלום נראתה הקשת מימיך ויתפללו ויוכיחו וילמדו דעת את העם:
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 160 אורחים