ב' גיטין שנתערבו נותן שניהם לזו ושניהם לזו (גיטין פ"ו:).
האם כה"ג שהיו ג' גיטין יהיה ביטול ברוב על הלשמה של הגט, וממילא אף כשייתן כל הגיטין לא יועיל?
אתה חונן כתב:נראה לי משונה שיש מושג של ביטול ברוב לגבי דבר שכל משמעותו הוא ביחס לתוצאה והתוצאה אינה בתערובת כלל
ולא דומה כלל לשאר הדברים דדנים על דינו של הדבר המסופק עצמו (האם מותר באכילה וכו')
וכי אם יבורר אח"כ תגורש למפרע או מכאן ולהבא?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 99 אורחים