למה פעמים כתבה התורה רבוי לגרים ופעמים לא וגם למה צריך רבוי לגרים הלא חייבים הם בכל המצוות שבתורה?
כך הקשו תוס' בבא מציעא קיא: ד"ה מגרך בסו"ד
וראיתי בשו"ת אמרי כהן סי' יג שכ' קונטרס ארוך על זה שבאיזה פעמים כתבה התורה רבוי לגרים ולפעמים לא ובשו"ת חזון נחום סי' פט כ' הערות אליו על תשובה זו ושניהם לא הרגישו בכלל שכבר העירו על זה בתוס' בבא מציעא הנ"ל
וזה חידוש על הני שני אריות אדירי התורה שנעלמה מהם תוס' בבבא מציעא
ומי שיש לו מה להבהיר בזה יבא ויעמוד על הדוכן