קו ירוק כתב:'העקרונית' היא משום שרצ"ה קלישר דן בקרקע לפני רבותיו אבל לא המרה פהם.
הרצ"ה קלישר לא נאלץ מעולם להמרות פי רבותיו, מהסיבה הפשוטה ביותר שהם סברו כמותו, כמבואר בתשובה הנ"ל שהגרעק"א רצה לשלוח בקשה לשרי ירושלים שיתנו להקריב.
קו ירוק כתב:ואילו כיום ישנם גם אנשים ה'יודעים' יותר מרבותיהם, ואילו נתנה להם הרשות החוקית היו מצפצפים על רבותיהם (כפי שקרה לפני עשור), וכפי שקורה היום לגבי העלייה להר.
למה לערבב נושאים? [דרך אגב, סתם בשביל הסקרנות, מה היה לפני עשור?]
קו ירוק כתב:המזלזלים, אינם מזלזלים ברעיון, מי שעסוק בעניני קדשים מגיע גם לנידון הזה כדרכה של תורה,
לענ"ד הזלזול נובע מפאת שקיימים כיום אנשים שדנים מחדש על מה שכבר נחשב כטאבו, כהלכה למעשה ולב יודע מרת נפשו, שבדור יתום זה כל המחולל מחבירו דעתו גדולה יותר! מפחד הזה, מרחיקים מהענין. ולא מצד שסוגיית הקרבה בטומאה והקרבה במקום שאין מזבח איננה סוגיא חשובה.
אני דיברתי על כאלה שמתמיהים על עצם העלאת הנושא כנושא שמוטל עלינו ולא כנושא ששייך ל
משיח, מתוך כל המלל כאן עדיין לא הסברת האם אתה מסכים עם טיעון זה או לא. דבר נוסף אני שואל: מיהו בדיוק החכם הנ"ל שהחשיב את העניין כטאבו [רמז: לא החת"ס והגרעק"א]???