ומודה ר"ה באתרא דמוברי באגי דדי לו בחזקת אכילת שנים מפוזרות, וכ' הרשב"ם אפ"ה השנה שהוביר אינה עולה לחזקה וצריך לשמור שטרו יותר מג' שנים.
לכאורה לפי הטעם שג' שנים מזדהר אינש בשטריה טפי לא מזדהר כיון שראה שלא מיחה, וכל הטעם שמפוזרות אינה חזקה הוא מפני שהמערער טען דגלית אדעתך דלאו דידך כיון שלא זרעת, אבל במקום דמוברי אין לו הטענה הזה א"כ למה לא מיחה בג' שנים ולמה יצטרך הלוקח לשמור שטרו יותר מג' שנים?
וכה"כ כתבו התוס' בעמוד ב' ד"ה ומודה ר"ה דבחנותא דמחוזא דליממא עבידא לליליא לא עבידא צריכים חזקה ו' שנים עיי"ש
ומשמע שם מדברי התוס' שזה משום לא פלוג ובלשונם "משום דכמו שאר בנ"א הדרים שם שאינם חנוונים בעו ג' שנים ביום ובלילה ה"נ חנוונים בעו ג' שנים שלימות דהיינו ו' שנים" ע"כ. ולפי"ז באתרי דכולי עלמא מוברי באגי אולי סגי בג' שנים כולל השנה שהוביר?