הודעהעל ידי פרי יהושע » ב' אוגוסט 21, 2017 8:30 am
מו"צ דק"ק דפה רצה לומר סברא והתפלא שלא מצא לה הד בפוסקים, לדון ולהקיש אבל בשלושים שלו שאינו רוחץ מטעם מנהג, ומ"מ שרי ליה לרחוץ בעיוה"כ שכתבו הפוסקים שרשאי לרחוץ כדי לטבול ללא חציצה, ואם כן נדון אף בע"ש בשבוע שחל בו ת"ב שיהיה שרי ליה לרחוץ אם טובל. ואני חושב פשוט שלא קרב זה לזה, ששם נתנו לטבילה שם של טבילת מצוה כידוע שיש בגאונים שברכו על כך, ולכן הקפידו על חציצה, משא"כ הכא ופשוט.