במשנ"ב כתב שאין אומרים כי אין כ"כ רצון במנוחתנו, במחזורים ראיתי שכן כתבו לומר ובסידור אחד ראיתי שבכל התפלות לא כתב ובנעילה כן
למישהו יש הסבר לענין אמירה זו?
לבוש שם, ובסי' תקפב ס"ח. מ"א שם. ובסידור כתב לאמרו (כבסידור האריז"ל וסידור השל"ה, ובגדי ישע (וינר) סי' תקפב), ושם הנוסח: רצה נא במנוחתנו.
שבטיישראל כתב:ואם תמצא לומר שהמדפיסים הדפיסו את זה ע"פ המחזורים הישנים (שעד לפני כ20 עוד היו משתמשים בצילומים שלהם) שנדפסו עוד קודם שהמ"ב פסק כן
עזריאל ברגר כתב:שבטיישראל כתב:ואם תמצא לומר שהמדפיסים הדפיסו את זה ע"פ המחזורים הישנים (שעד לפני כ20 עוד היו משתמשים בצילומים שלהם) שנדפסו עוד קודם שהמ"ב פסק כן
קשה לי להאמין שיש היום מהדורות-צילום מלפני שהלבוש פסק כן.
זה לא חידוש של המשנ"ב!!!
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 49 אורחים