מיכאל1 כתב:פלוריש כתב:אני מחפש מקום בו הרוגוצ'בר כותב שאם בשיעור שלם יש איסור, חצי השיעור הוא אותה מהות ואיכות של איסור ורק הכמות חסרה, ולכן חצי שיעור אסור מן התורה למרות שחיוב מלקות חל רק בשיעור שלם, ולפי זה, שדין חצי שיעור שייך לא רק באכילה אלא גם באיסורים אחרים (כגון המבשל חצ"ש של בשר וחלב).
תודה רבה!
אולי הכוונה לצפנת פענח סי' רפ"ח
תודה, אבל לפי מה שהבנתי הדיון שם הוא אחר.
לעת עתה אני מסתפק במפענח צפונות שהובא לעיל.