מעיין כתב:אחרי ההברקה צריך שלא לאבד את השוייון נפש מחמת הנגיעה לההברקה ולברר אם אכן נכונים הם [וגם כאן בפורום נתברר כן באשכול סימן סימן]
מאיר חכמים כתב:גרסאות כתה"י (ע"פ אתר עדי נוסח)
היא שיחתי כתב:מאיר חכמים כתב:גרסאות כתה"י (ע"פ אתר עדי נוסח)
מה זה בדיוק (קישורים?)
היא שיחתי כתב:מאיר חכמים כתב:גרסאות כתה"י (ע"פ אתר עדי נוסח)
מה זה בדיוק (קישורים?)
חד וחלק כתב:מעיין כתב:אחרי ההברקה צריך שלא לאבד את השוייון נפש מחמת הנגיעה לההברקה ולברר אם אכן נכונים הם [וגם כאן בפורום נתברר כן באשכול סימן סימן]
אוי כמה שאתה צודק!
ואכן יש ענין אחד שלא הזכרתי, והוא שבדפוס ראשון אין ר"ת כלל, אלא מפורש שם 'אם כן'.
מעיין כתב:מענין לענין יעויין במגד ארץ על הפרי מגדים [בדפוס אחר שאינו באוצר -לתשומת הצוות] בהקדמתו מש"כ במה שנתקשו כולם וגם הגר"א בהגהת דברי הגמ' בעירובין ל"א מצד שאני וכל א' הגיה כדרכו, והוא ז"ל בא בהברקה מיוחדת שהיא ר"ת למאמר מא' האמוראים הנזכרים במס' עירובין עיי"ש וכתב שקלסיה הרב ר' אברהם מסוכטשאב והרב בעל דרך המלך
מעיין כתב:מעיין כתב:מענין לענין יעויין במגד ארץ על הפרי מגדים [בדפוס אחר שאינו באוצר -לתשומת הצוות] בהקדמתו מש"כ במה שנתקשו כולם וגם הגר"א בהגהת דברי הגמ' בעירובין ל"א מצד שאני וכל א' הגיה כדרכו, והוא ז"ל בא בהברקה מיוחדת שהיא ר"ת למאמר מא' האמוראים הנזכרים במס' עירובין עיי"ש וכתב שקלסיה הרב ר' אברהם מסוכטשאב והרב בעל דרך המלך
והם לכם הדברים
אם יש למי שהוא לבדוק באתר הנ"ל (אין לי גישה שם) הנוסחאות בכת"י במלות אלו
מעיין כתב:אולי תנסו לזכור והעלהו לכאן
יישר כחכם
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: לכשיבקע ו־ 830 אורחים