כידוע מפרשה שלנו למדים סגולת הקטורת שכך עצר אהרן כה"ג את המגיפה - והנה בשנים האחרונים החלו לכתוב אותו על קלף בשרטוט בכתב אשורית כולל את הברייתא תנו רבנן פטום הקטורת וכו'. וכפי שהביא ר"ח פלאג'י ז"ל.
ונשאלת השאלה והרי מבואר בשו"ע יו"ד קל"ט ? שאין לכתוב פסוקים בקמיעות אם לא לצורך רפואה ע"ש.
כמו כן יש להקשות בזה שהרי התירו לכתוב תורה שבע"פ משום עת לעשות לה' וכו' אמנם עד כמה שניתן להימנע יש להימנע וכבר האריכו בה הראשונים בדברי הגמ' הדנים בזה.
וכיון שכך מניין לנו שמותר לכתוב תנו רבנן בשרטוט על קלף ודיו וכו' כאשר כל העניין שהתירו לכתוב היה כדי שלא ישכח ועתה שניתן להדפיס וכו' מהכ"ת להתיר בזה.
ולא מצינו מי שכתב את הגמ' והמשניות על קלף בכתב אשורית על כל המשתמע מכך.