ידוע הגמרא שבקשו חכמים לגנוז ספר יחזקאל מפני שדבריו סותרין לדברי תורה ומפני מה לא גנזוהו מפני שתחילתו דברי תורה וסופו דברי תורה, והסתירה שכתוב וכל נבלה וטרפה מן העוף ומן הבהמה לא יאכלו הכהנים כהנים הוא דלא יאכלו הא ישראל אכלי וכו' רבינא אמר כהנים איצטריך ליה ס"ד אמינא הואיל ואשתרי מליקה לגבייהו תשתרי נמי נבילה וטרפה קמ"ל ורש"י בשבת פירש 'דמשום דאשתרי מליקה בחטאת העוף גבייהו הוצרך להזהירם על מליקת חולין שהיא נבילה'
וח"א העיר איך יתכן מליקה בבהמה ?
נ.ב. היות שזה סוף אלפיים תוהו - הודעה 2000 (עיין סנהדרין (כו)תושיה דברים של תוהו הכוונה לד"ת) אמרתי שגם אם יש הודעות שסותרין לד"ת אל תמהר לחרוץ דיני כי לפחות סופו דברי תורה..