קראקובער כתב:יש וודאי ענין מצד או קנו מיד עמיתך.
הצעיר באלפי כתב:השאלה הוא האם יש ענין להחמיר בזה, מאחר שהמשנ''ב מביא מקילים בזה, וכן השו''ע הרב מקיל בזה ואינו מביא בכלל שי' המחמירים. .?
הצעיר באלפי כתב:קראקובער כתב:יש וודאי ענין מצד או קנו מיד עמיתך.
אבל הפוסקים כתבו הטעם משום בזיון לטלית של מצוה. השאלב הוא במה נחלקו הפוסקים, וגם האם יש צד שנשתנה הדין כיון שכהיום הכל עובד ע''י מכשירים וכדו' ואין הנכרי מכבס הבגד בידים. ?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 222 אורחים