דרומי כתב:לכאורה ע"פ פשט אין הבדל.
תפס זונה בידו וכו'. נ"ל בס"ד בית קדשי קדשים הוא מקום שתי קדושות, שהיו עומדים שם בנס, שהם קדושת הארון שבו התורה אשר בנס היה עומד, ואף על פי שבבית שני נגנז הארון קדושתו עומדת שם, ועוד קדושת כרובים, דגם כן בנס היו עומדים, והיו מעורין זכר ונקבה לחיבת ישראל, ולכן כנגד שתי קדושות אלו עשה שתי חילולין, והיינו כנגד קדושת התורה הציע ספר תורה, וכנגד קדושת כרובים שכב עם הזונה. והא דאמר תפש הזונה בידו, לומר אף על פי שהיתה זונה נכריה, היתה יראה לעשות שם עבירה, והוא תפסה בידו, והכניסה שם בעל כרחה:
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 97 אורחים