ביומא נח ע"ב - נט ע"א דנה הגמרא במחלוקת התנאים היאך היה סדר מתן דמים של פר ושעיר של יום הכיפורים על המזבח הפנימי.
כל הלומד את ה'ואיבעית אימא' הראשון שבתחילת דף נט ע"א, עם פירוש רש"י, רואה מיד שאין דברי רש"י (הדיבור הראשון שבדף) מובנים כלל. וכפי שהעיר בצדק בעל מראה אש (ברלין תקס"ג).
לא אטריח להביא כאן את הקושי שבדברי רש"י, מכיון שהוא נראה לעינים לכל לומד.
אלא שאחרי הבדיקה בעדי הנוסח, אורו עיני כשמצאתי נוסח אחר לגמרי בסוגיית הגמרא, והוא בכת"י לונדון 400, וברור לי שזהו הנוסח שעמד לעיני רש"י.