יתכן שבשעת צורך מיוחדת נכנסו אבל כרגיל לא.
ובאמת בלשון המשנה יש פליאה, (אני מניח שרבים ממפרשי המשנה מטפלים בה אין לי כעת הפנאי לחפש), שלא מבואר הדין של בין עזרת כהנים שהיא י"א אמה לבין האולם ולמזבח, או אולי (גם בזה צריך לעיין במפרשים) התנא מכנה כאן עזרת כהנים גם לפנים מי"א אמה, ואז זה כדבריך.
אני בתשובתי הנ"ל הסתמכתי על לשון הספרי זוטא:
ישראל מעורבי שמש נכנסים לעזרת הכהנים על רוחב אחת עשרה ועל אורך מאה ושלשים וחמש אבל לא היו עומדים על הדוכן והלוים היו עומדים על הדוכן אבל לא היו נכנסים לפנים מכאן ובעלי מומין כהנים פרועי ראש ושתויי יין היו נכנסים לפנים מכאן אבל לא היו נכנסים בין האולם ולמזבח
נראה שכרגיל לא נכנסו ישראל לפנים מי"א אמה.
אעיין תיכף באוצר הספרי מהגר"מ זעמבא זצ"ל הי"ד, שמדבר על כל החילוקים בין הס"ז למשנה אם מדבר כאן משהו.
נוסף לאח"ז: הוא משום מה מדלג ישר מעזרת ישראל לאולם וכו', וממילא לא דן בענין הנ"ל.