דבר חשוב מאד שלא מסתפקים כאן במהדורה אחת של ראשונים, ומביאים עוד ועוד.
ובדידי הוה עובדה, שהיה איזה רמב"ן שלפי ענ"ד היה נראה ללמוד ממנו גדר מסוים, שלא כפי שהבינו אחרונים מסוימים ברשב"א שהעתיק דבריו שלא כלשונו. אלא שבלשון הרמב"ן היה נראה שיש טעות ואי אפשר היה ללמוד ממנו דבר, ויש שתיקנו לשונו ע"פ הרשב"א כך ששוב היה ניתן לומר שהכונה כאותם אחרונים, עד שלאחר שנים מצאתי שבהוצאת זכרון יעקב בלבד, השלימו הלשון לנכון כנראה עפ"י כת"י, והוכח לי כי אכן התכוין כפי שהבנתי מדבריו.
כך שאי אפשר לדעת איזו תועלת תצמח מכל מהדורה.