מעט דבש כתב:עיין סידור רבי שבתי סופר עמ' 41.
אבא יודן כתב:מעט דבש כתב:עיין סידור רבי שבתי סופר עמ' 41.
עשה נא עמדי חסד ואמת, אמור לי תורף דבריו.
בקרו טלה כתב:אבא יודן כתב:מעט דבש כתב:עיין סידור רבי שבתי סופר עמ' 41.
עשה נא עמדי חסד ואמת, אמור לי תורף דבריו.
ביקורת תהיה כתב:.
יש ענין אפוא לבדוק כיצד ניקד רבי שבתי את 'שירים' האמור בקטורת.
מיני ומינך כתב:ביקורת תהיה כתב:.
יש ענין אפוא לבדוק כיצד ניקד רבי שבתי את 'שירים' האמור בקטורת.
מצא את ההבדלים [עמ' סז 126]
אולם עי' בעמ' 124 הע' 1 ובעמ' סו הע' 1
מעט דבש כתב:עיין סידור רבי שבתי סופר עמ' 41.
ביקורת תהיה כתב:מעט דבש כתב:עיין סידור רבי שבתי סופר עמ' 41.
נאמר שם: אבל מלת 'שִׁירֵי' ביו"ד נחה הוא לשון שירה.
לאו דוקא, בכת"י קאופן מנוקד 'שִׁירֵי הדם' (צורת הסמיכות של 'שִׁירַיִם'), וכ"ה בסידור הרב: 'שִׁירֵי הדם'.
מן הענין, כי שם ספרו של הצדיק מקאלאמיי 'שִׁירֵי מַשְׂכִּיל', שנכתב בעקבי הספר 'משכיל אל דל', נקרא כן מלשון שיריים.
חזור אל “עיון תפילה וחקר פיוט”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 6 אורחים