בש"ע סי' שפ"ב [סעיף יב] כתב, יתקרב אליו א' מבני חצר, אבל בב"י כתב להדיא דאפילו מי שאינו מבני חצר, והביא ראיה מההוא עובדא דעירובין בלחמן בר ריסתק, ובאמת בגמרא איתא לתקריב חד מינייהו משמע א' מבני המבוי, אך בלא"ה הוכיח שם שפיר דכי היכא דנכרי המשכיר ביתו לנכרי אחר ולא יכול לסלקו אפילו אם יש לו תפיסת יד שוכרין מן המשכיר וה"ז דומה לאיש אחר, וקצת תימה למה לא דקדק לכתוב כן בש"ע
חיפשתי רבות את דברי הב"י, אך לא מצאתים. [בשעה"צ מציין לדין זה, לבוש וח"א, האם ניתן לומר שכוונת הח"א ללבוש?]