הודעהעל ידי מה שנכון נכון » א' דצמבר 30, 2018 9:38 pm
נראה שיש בספר שלושה סוגי ציונים.
א. של הסימנים. בראשונים כתוב שאלה א שאלה ב, ואח"כ כתוב רק 'שאלה' בלי מספר. ובציוני האוצר מספרו סימנים אלו.
ב. של הענינים עליהם מדובר בכל סימן (מצוינים בפתיחתו). הספרור הוא רציף לאורך כל הספר, ואינו פותח בכל תשובה מחדש.
ג. הסימן עצמו מחולק לאותיות כמצוי בספרים רבים, וחלוקה זו מתחילה מחדש בכל סימן (הנקרא 'שאלה') מאות א'. וכמובן שאין ציונים אלו מעניננו.
בציון הסוג הא' יש תועלת לידע היכן מתחיל סימן חדש, אך מאידך אין טעם במספר הסימן, כי גם בספר עצמו אין ספרור לרוב הסימנים.
בציון הסוג הב' הרבה מהציונים יובילו לאותו עמוד, ולא יהיה ניכר היכן פותח סימן חדש.
כך שלכאו' הדרך הטובה היא כפי שסימנו באוצר.
כ"נ מרפרוף לפו"ר. וא"ש את"ם.