כ״ה לשון הגמרא סוכה לג, בכורות מה, נדה מט.
ויש לעיין מדוע דוקא בג׳ מקומות הנ״ל אמר כן, ועוד יש לעיין מה כוונתו בזה. וצ״ע.
שמואל דוד כתב:כ״ה לשון הגמרא סוכה לג, בכורות מה, נדה מט.
ויש לעיין מדוע דוקא בג׳ מקומות הנ״ל אמר כן, ועוד יש לעיין מה כוונתו בזה. וצ״ע.
שמואל דוד כתב:כ״ה לשון הגמרא סוכה לג, בכורות מה, נדה מט.
ויש לעיין מדוע דוקא בג׳ מקומות הנ״ל אמר כן, ועוד יש לעיין מה כוונתו בזה. וצ״ע.
אהרן תאומים כתב:שמואל דוד כתב:כ״ה לשון הגמרא סוכה לג, בכורות מה, נדה מט.
ויש לעיין מדוע דוקא בג׳ מקומות הנ״ל אמר כן, ועוד יש לעיין מה כוונתו בזה. וצ״ע.
אולי במקומות אלו נראה שחלק רב על ברייתא וע"כ הזכיר "רבינו הגדול" עוד אפשר שכל מאמרים אלו נאמרו בעת שרב עדיין חי וע"כ מברכהו "המקום יהיה בעזרו" מפני שכבר היה זקן, ואולי אפשר ללמוד מכאן שהר"ת ב"ה ב'עזרת ה'מקום, וא"כ אין בזה שאילה של כתיבת אות משמו של הקב"ה בראש מכתב
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 109 אורחים