ראיתי היום בקובץ יפה של שאלות - והאר עינינו, שהביא שאלה יפה מאוד, מדוע בשבת שחל בו יוכ"פ לא נתקן שיקבלו תוספת שבת ללא יוכ"פ, ואז יעשו קידוש ויאכלו סעודה וכמובן שיסיימוה קודם השקיעה [אולי אפילו גם בתור סעודה המפסקת], ואח"כ יקבלו יוכ"פ, והרי הרוחנו שאכל סעודת שבת וגם צם ביוכ"פ?
[ויתכן שלא שייך לחלק שבת מיוכ"פ כי גדר התוספת הוא ביום וכיון שהוספתי על היום, קבלתי על עצמי את כל מאפייני היום, כולל יוכ"פ, אך הא גופא צ"ע, מנ"ל?]
אולי מישהו שמע משהו בנושא, זה ממש נוגע למעשה.