הערה מקופיא:
מדוע לא הוזהרו ולא תתורו אחרי אזנכם כשם שהוזהרו על תיור אחר העיניים
וכן אי' עין רואה ולב חומד וכלי המעשה גומרים, ולא הוזכרה אוזן
למרות שבדרש ויתד תהיה לך על אזנך, דרשו בגמ' כתובות (כמדומה) על שמירת האזניים
ואמנם שדרשו אחרי עיניכם זו מחשבת עריות וא"כ הכל בכלל, אך לפי פשוטו של מקרא לכאו' מתפרש הפסוק ע"ד הנ"ל דעין רואה ולב חומד וכלי המעשה גומרים = לא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם אשר אתם זונים אחריהם.