וז"ל הר"ן דאיזהו נשך רצ"ב ע"א מיהו אם רצה לצאת ידי שמים יחזיר עכ"ל אבל בדף צ"ו ע"ב פסק דאין צריך להחזיר אף בבא לצאת ידי שמים וצ"ע
ובדפוסי החדשים (מכון י"ם וכנראה משם להמאור) ציינו שכונתו לחידושי הר"ן דף סא: סד"ה ר' יוחנן ולחי' דף סז: סד"ה ואחרים.
וטעו בתרתי, דהר"ן בדף סא לא הכריע רק הביא ב' שיטות, ואין סתירה לדבריו בדף סז,
ב. דהרמ"א לא ראה את חי' הר"ן שנדפס באמצא שנות ה'תק"פ, וגם לציינו עם הדף !
וכונת הרמ"א לנמוקי יוסף דף לד. ד"ה ר"י ודף לח. ד"ה אמר רב אשי,
ושיגרת לישניה נקט הר"ן במקום הנמוק"י.
(או כונתו לר"ן המובא בנמוק"י וחשב שהכרעת הנמוק"י בדף לד. מיוחסין לר"ן המובא בתחילת דבריו כמו שחשב
(המהר"ם טיקטין ?) בחי' אנשי שם, ולא כן הוא).