למותר להביא כאן את האיסור כפי שנפסק בשו"ע
סימן רמב סעיף א
מִתַּקָּנַת עֶזְרָא שֶׁיִּהְיוּ מְכַבְּסִים בְּגָדִים בַּחֲמִישִׁי בְּשַׁבָּת, מִפְּנֵי כְּבוֹד הַשַּׁבָּת
משנה ברורה
היינו כדי שיהיו לבנים לשבת אבל לא בע"ש כדי שיהיו פנוים להתעסק בצרכי שבת ולפ"ז צריך ליזהר שלא לילך בחלוק אחד כמה שבתות כדי שלא לעבור על תקנות עזרא:
ואעפ"כ נראה לי שאין מקום לאסור, משום שמלבד מה שכביסה שלנו ושלהם הויא כיבוס במלאכות שבת, אין שום קשר בין הדברים.
בגדים נקיים יהיה לאדם בין אם יכבס בחמישי ברביעי או בשישי, או שלא יהיו לו בגדים נקיים גם אם יכבס בחמישי.
משך זמן הכיבוס אינו ארוך כלל וכו'......
מעבר לכך.
אם אסור לכבס, האם מי שיפעיל את המכונה ביום חמישי, ויתלה/ייבש ויקפל בשישי עובר על תקנת עזרא.
עוד יש לדון בזה, האם האיסור מתחיל בליל שישי או רק ביום שישי.