הוגה ומעיין כתב:בפירוש רבי יעקב אלאמאשטי לשבת פ"ט הי"ד (שלא נדפס ב"פירוש קדמון ממצרים" במהדורת רש"פ, ויצא לאור בעז"ה בקרוב):
וונדרבר כתב:עיין סוכה לא: תוד"ה הירוק, שמציין לכמה גמרות.
וראה משנה תורה להרמב"ם הל' שחיטה פרק ז' הל' י"ז והל' י"ט.
סליחות כתב:וונדרבר כתב:עיין סוכה לא: תוד"ה הירוק, שמציין לכמה גמרות.
וראה משנה תורה להרמב"ם הל' שחיטה פרק ז' הל' י"ז והל' י"ט.
יפה זו ראיה מצויינת. יישר כוח!
וונדרבר כתב:סליחות כתב:וונדרבר כתב:עיין סוכה לא: תוד"ה הירוק, שמציין לכמה גמרות.
וראה משנה תורה להרמב"ם הל' שחיטה פרק ז' הל' י"ז והל' י"ט.
יפה זו ראיה מצויינת. יישר כוח!
המראה מקום הזה (הלכה י"ז) כבר הובא לעיל בציון לדברי רבי יעקב אלאמאשטי, עיי"ש, ואדרבה מה שהוספתי כעת לציין להלכה י"ט עלול קצת לצנן את ההתלהבות שלך, כי שם אינו צהוב (געל), אלא ירוק ככרתי (גרין).
סליחות כתב:וונדרבר כתב:סליחות כתב:וונדרבר כתב:עיין סוכה לא: תוד"ה הירוק, שמציין לכמה גמרות.
וראה משנה תורה להרמב"ם הל' שחיטה פרק ז' הל' י"ז והל' י"ט.
יפה זו ראיה מצויינת. יישר כוח!
המראה מקום הזה (הלכה י"ז) כבר הובא לעיל בציון לדברי רבי יעקב אלאמאשטי, עיי"ש, ואדרבה מה שהוספתי כעת לציין להלכה י"ט עלול קצת לצנן את ההתלהבות שלך, כי שם אינו צהוב (געל), אלא ירוק ככרתי (גרין).
למה לצנן? לא אמרתי שאין ירוק ככרתי לדעתו, אלא חיפשתי הרחבה של המשמעות ברמב"ם.
זה קצת אבסורד, אבל כבר ראיתי את ההלכה הזאת לפני כן ולא עיינתי בה כראוי לצערי ולכן טעיתי. ובעקבות דבריך החלטתי לבדוק שוב, ואכן זו ראיה שלא משתמעת לשני פנים.
סליחות כתב:מחפש ראיה אחת מוכרחת לכך שירוק זה גע"ל (צהוב).
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 45 אורחים