האם כיון שהניילון חמתו מרובה מצילתו אין חשש משום ב' סככים?
ויברך לישב בסוכה?
שאלה למעשה, יהודי בסיכון, השכן מעליו חולה קורונה ל"ע
וללא שנבודדד את הסוכה באופן הנ''ל לא יכנס.
שש ושמח כתב:בפשטות ניילון הוי כצממ"ח [נחלקו בזה חזו"א וגרי"ז]
אבל גם בסדין ממש, אם הסוכה צממ"ח ופירס עליה סדין מפני החמה נח' הראשונים עי' תרכ"ט סעי' י"ט, וחוששים להחמיר,
כח עליון כתב:שש ושמח כתב:בפשטות ניילון הוי כצממ"ח [נחלקו בזה חזו"א וגרי"ז]
אבל גם בסדין ממש, אם הסוכה צממ"ח ופירס עליה סדין מפני החמה נח' הראשונים עי' תרכ"ט סעי' י"ט, וחוששים להחמיר,
מהי מחלוקת החזו"א והגרי"ז
(כאן זה לא מפני החמה, זה מפני הנשר. בשו"ע הובא כי"א, ובמשנ"ב דיעשה כן בשעת הדחק בלא לברך)
כח עליון כתב:(כאן זה לא מפני החמה, זה מפני הנשר. בשו"ע הובא כי"א, ובמשנ"ב דיעשה כן בשעת הדחק בלא לברך)
ידידיה כתב:האם כיון שהניילון חמתו מרובה מצילתו אין חשש משום ב' סככים?
ויברך לישב בסוכה?
שאלה למעשה, יהודי בסיכון, השכן מעליו חולה קורונה ל"ע
וללא שנבודדד את הסוכה באופן הנ''ל לא יכנס.
שש ושמח כתב:כח עליון כתב:(כאן זה לא מפני החמה, זה מפני הנשר. בשו"ע הובא כי"א, ובמשנ"ב דיעשה כן בשעת הדחק בלא לברך)
אין חילוק בין מפני החמה למפני הנשר
יוצר אור כתב:דשו כבר בנידון זה ולדוג' עיין שו"ת שבט הלוי ח"ד סי נ"ז ועוד.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 10 אורחים