שמא הכוונה לזה:עזריאל ברגר כתב:סיום קרה"ת של היום השני "ואת מעכה" . . ושמעתי לפני כמה ימים רמז נוסף, ושכחתיו.
וב"ספר הגור" כותב ש"מעכה" הוא נוטריקון של המלים מתנת עניים כופה האף – כלומר: נתינה לצדקה מביאה לכך שיתבטל "חרון אף" ויהיה אך טוב.
לבי במערב כתב:שמא הכוונה לזה:עזריאל ברגר כתב:סיום קרה"ת של היום השני "ואת מעכה" . . ושמעתי לפני כמה ימים רמז נוסף, ושכחתיו.וב"ספר הגור" כותב ש"מעכה" הוא נוטריקון של המלים מתנת עניים כופה האף – כלומר: נתינה לצדקה מביאה לכך שיתבטל "חרון אף" ויהיה אך טוב.
עושה חדשות כתב:ולא לשכוח -
http://forum.otzar.org/viewtopic.php?f= ... it#p105467
גם 'תחש' ר"ת ת'קעו ח'דש ש'ופר ('אוהב ישראל' (אפטא) עה"פ).עזריאל ברגר כתב:סיום קרה"ת של היום השני . .
לבי במערב כתב:גם 'תחש' ר"ת ת'קעו ח'דש ש'ופר ('אוהב ישראל' (אפטא) עה"פ).עזריאל ברגר כתב:סיום קרה"ת של היום השני . .
לבי במערב כתב:שמא הכוונה לזה:עזריאל ברגר כתב:סיום קרה"ת של היום השני "ואת מעכה" . . ושמעתי לפני כמה ימים רמז נוסף, ושכחתיו.וב"ספר הגור" כותב ש"מעכה" הוא נוטריקון של המלים מתנת עניים כופה האף – כלומר: נתינה לצדקה מביאה לכך שיתבטל "חרון אף" ויהיה אך טוב.
לבי במערב כתב:ראה בהודעה שצוטטה בהודעתי דלעיל. בכל מקרה, כפילת הדברים אינה 'חטא' גדול כ"כ...
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 43 אורחים