צלעובר כתב:תודה על הגליון.
בתוך הדברים:
כט טז וּלְ לָ בָ ֖ן: על אף הקושי, למ"ד ראשונה בשווא נח, בדומה בהמשך לא ד וּלְ לֵ אָ ֑ ה
שאלה:
אומרים בשם הגר"א שא' מכללי שוא נע הוא שכשיש ב' אותיות דומות זא"ז והראשון בשוא הרי הוא בהכרח שוא נע.
כנראה שיש כאן מחלוקת של שיטה.
האם מישהו יוכל לבאר בקצרה את מקור המחלוקת ועקרונותיה ?
תודה
ראה ב'תורת הקורא' לפרשת נח תשע"ו, הע' ב:צלעובר כתב:האם מישהו יוכל לבאר בקצרה את מקור המחלוקת ועקרונותי'?
לבי במערב כתב:ראה ב'תורת הקורא' לפרשת נח תשע"ו, הע' ב:צלעובר כתב:האם מישהו יוכל לבאר בקצרה את מקור המחלוקת ועקרונותי'?
זה כבר שמערכת הדוא"ל של הפורום אינה פעילה, לדאבוננו.אחד מעיר כתב:אע"פ שמסומן בקביעות 'הודע לי כאשר תגובה נשלחת' בפועל אינני מקבל שום הודעה!
כדכד כתב:זכור לי שהתווכחנו פעם על הדגש במלה "הבתים" שאני חשבתי שהוא חזק ומר שכנע אותי שהוא קל.
אך עכשיו איני מבין: הרי לכאורה טעם הדגש הזה הוא להכפיל את הת' במקום האות י' שב"בית" אחד וא"כ הוא צריך להיות חזק?
אחרת למה הוא בא?
מה שהב' קמוצה אינו מכריח שההברה פתוחה שכן ההברה מוטעמת במונח והברה מוטעמת יכולה להיות סגורה ומנוקדת בתנועה גדולה
אחד מעיר כתב:אני חושב על רעיון לשתף את הציבור כאן בהערות שתגענה אליי, לא במסגרת הזו, אלא בגליון יוםמם
אור עולם כתב:איך אפשר לקבל את ב' הגליונות, אך בתחילת או אמצע שבוע, כדי שנוכל להתכונן לקריאה בשבת?
אחד מעיר כתב:אנא שלחו הערות,
אך שוב בקשתי הקבועה
כתובת האימייל שלי ידוע ומופיעה בכל גליון
יאיר אתמר כתב:בבקשה, יש תורת הקורא רות ע"ו?
תודה רבה!
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 59 אורחים