ר"ח יומא יא:
למה כוונתו במילים כדכתיב נתיב לא ידעו עיט? האם יש דרשה של חז"ל בעניין?
פי האתון כתב:ר"ח יומא יא:
למה כוונתו במילים כדכתיב נתיב לא ידעו עיט? האם יש דרשה של חז"ל בעניין?
פרנצויז כתב:פי' שהאורחים לא הכירו את ביתו משום שלא הכניס אורחים.
אולי יש משהו קצת דומה.
ראה תוספתא סוטה ג' ג' אנשי סדום לא נתגאו לפני המקום אלא מתוך הטובה שהשפיע להם שנא' ... נתיב לא ידעו עיט ... אין אנו צריכין שיבאו בני אדם [עלינו ...
עיי"ש.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 27 אורחים