מאיר נקי כתב:יש סברא ששמעתי שסידור היר"א הוא הסידור הכי נכון לפי שיטת הרש"ש, מכיון שסידור הנדפס הוא עפ"י שיטת הרד"ם תלמיד הרש"ש שחלק עליו בכמה מקומות, ולכן נהגו הרבה מהמכוונים לכוין עפ"י שיטת היר"א, כן נהג הרב ר' דוד דניאל הכהן ר"י שערי קדושה ותפילה כן נהג הרב אהרון ביטון תלמידו המובהק של הרב ציון ברכה וכן נהגו רבים.
א. גם בתוך סידור היר"א משולבות לא מעט הקדמות מהרד"ם...
ב. מה עשו מתרע"ו עד תשמ"א-ג?
ג. ומה היא סברתו של ח"ר ציון ברכה עצמו?
מאיר נקי כתב:ותלמידיו הוציאו את ג' כרכי סידור הנדפס
לא תלמידיו, ולא בהסכמתו. (ת"ח אשכנזים שהיו קשורים עמו הוציאו בהדרכתו סידור נדפס בשנת תרע"א, והוציאו ממנו רק חלק ראשון (מברכת ענט"י עד "הודו" כמדומני), ואח"כ נתגלע ביניהם חוסר הסכמה לגבי תפוצה מאסיבית מדי של הסידור, והרב השד"ה משך ידו מהעסק הזה (כמדומה שכבר אז היה סג"נ, אגב) ואח"כ באו עוד ת"ח כהרב יו"ט ידיד הלוי (שהסידור עמידה שעל פיו נדפס הסידור הנדפס ח"ב, נמצא באוצר החכמה אגב) ונטלו הסכמו מחו"ר האשכנזים (הגר"ח ברלין, המונקאטשער, רבי מנחם מענכין היילפרין, ובד"ץ אשכנזים-חסידים דירושלים) והוציאו יחד עם ישיבת שער השמים את שאר חלקי הסידור (ב-ט).
מאיר נקי כתב:ספר בניהו תיקון הנפש וכוונות פרטיות.
אלה אכן יצאו על ידי תלמידי השד"ה.
מאיר נקי כתב:גם הרב מרדכי עטיה הוציא כמה סידורים עפ"י שיטת השד"ה על פורים וחנוכה וערבית של ליל פסח ותלמידיו הוציאו על שבועות סידור של ערבית לחול ועוד.
האמנם? מתי תלמידי הגרמ"ע הוציאו סידור ערבית חול? (אני זוכר ערבית של פסח).