לייטנר כתב:ועיין במה שכתב מונדשיין על הטענה "תלמיד טועה" בנושא.
איש שלום כתב:לייטנר כתב:ועיין במה שכתב מונדשיין על הטענה "תלמיד טועה" בנושא.
אפשר בהחלט להעניק לר"מ בישיבה במשך עשרים שנה את התואר 'הרב', ולא להסתפק בסימון הזכרי ר'. וכל שכן שלא לכנותו מונדשיין סתם.
לייטנר כתב:איש שלום כתב:לייטנר כתב:ועיין במה שכתב מונדשיין על הטענה "תלמיד טועה" בנושא.
אפשר בהחלט להעניק לר"מ בישיבה במשך עשרים שנה את התואר 'הרב', ולא להסתפק בסימון הזכרי ר'. וכל שכן שלא לכנותו מונדשיין סתם.
צודק. אתקן בהודעתי.
איש שלום כתב:לייטנר כתב:ועיין במה שכתב מונדשיין על הטענה "תלמיד טועה" בנושא.
אפשר בהחלט להעניק לר"מ בישיבה במשך עשרים שנה את התואר 'הרב', ולא להסתפק בסימון הזכרי ר'. וכל שכן שלא לכנותו מונדשיין סתם.
כדי שלא יחשבו שאתה רציני...חכם באשי כתב:כנראה לייטנר מתכוון לפרופ' אהרן מונדשיין.
איש שלום כתב:התחכמת לכתוב ר"י, שפתרונו ר' יהושע.
ארי שבחבורה כתב:אתה מוזמן אם כן להשיב את האשכול למטרתו המקורית ולפרוס בפנינו סוף סוף את קושיותיך שלך על אותו זייפן (או לשיטתך - על ריה"ח)...
ארי שבחבורה כתב:אתה מוזמן אם כן להשיב את האשכול למטרתו המקורית ולפרוס בפנינו סוף סוף את קושיותיך שלך על אותו זייפן (או לשיטתך - על ריה"ח)...
חכם באשי כתב:הבעייה של אותם קופצים בראש, היא, שהם מודדים את הראשונים לפי הראש שלהם ולפי ההשקפה שלהם
המהדיר כתב:חכם באשי כתב:הבעייה של אותם קופצים בראש, היא, שהם מודדים את הראשונים לפי הראש שלהם ולפי ההשקפה שלהם
והדברים עתיקין.
לייטנר כתב:"וישם את אפרים לפני מנשה – פירש אבי: לא על יעקב נאמר, כי על משה. וישם משה את אפרים לפני מנשה בראש דגל, בעבור שיעקב אמר 'ואחיו הקטן יגדל ממנו' (מ"ח י"ט), ויהושע כתבו או אנשי כנסת הגדולה. שא"ת: 'משה כתבו', היה לו לומר: 'ואני שמתי את אפרים לפני מנשה', כמו שיש אחרי כן: 'ואני נתתי לך שכם אחד'"
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 514 אורחים