עני בן פחמא כתב:דעת רוה"פ שבפרזים אומרים תחנון בט"ז ובמוקפין אין אומרים. השאלה היא בבן עיר שהלך לכרך בט"ז שאינו נוהג בפורים (כך מסתבר, שכן זה רק יום תשלומין, אם כי הפוסקים לא דיברו בזה), האם יאמר שם תחנון או לא? (במתפלל ביחיד ובמנין), וכשתמצי לומר שלא, דלא גרע מיש חתן בביהכנ"ס שאין הציבור אומרים תחנון, מה הדין במוקף שנסע לעיר ביום זה, האם כולם לא יגידו תחנון בגללו?
אברךפשוט כתב:עני בן פחמא כתב:דעת רוה"פ שבפרזים אומרים תחנון בט"ז ובמוקפין אין אומרים. השאלה היא בבן עיר שהלך לכרך בט"ז שאינו נוהג בפורים (כך מסתבר, שכן זה רק יום תשלומין, אם כי הפוסקים לא דיברו בזה), האם יאמר שם תחנון או לא? (במתפלל ביחיד ובמנין), וכשתמצי לומר שלא, דלא גרע מיש חתן בביהכנ"ס שאין הציבור אומרים תחנון, מה הדין במוקף שנסע לעיר ביום זה, האם כולם לא יגידו תחנון בגללו?
אשמח לדעת באמת מי הם "רוב הפוסקים"
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 58 אורחים