הנה בזבחים י"ג. יש משנה,
, ואותה משנה יש גם בפסחים נ"ט: לגבי הפסח לבד,הפסח והחטאת ששחטן שלא לשמן או לשמן ושלא לשמן וכו'
הפסח ששחטו שלא לשמו או לשמו ושלא לשמו וכו'
והנה בזבחים צויין בלי סוגר -
ובפסחים צויין עם סוגר-פסחים נט:
וצריך ביאור למה הגרי"ב ציין רק בזבחים ולא בפסחים.[זבחים יג.]
ונראה שיש לחקור בציוני הגרי"ב, האם הוא מציין היכן שיש שם כמו כאן, או היכן שיש כאן כמו שם, וההבדל הוא בנידון שלנו, שבזבחים הוא מציין לפסחים כי מה שכתוב בפסחים כתוב גם בזבחים, אבל בפסחים הוא לא מציין לזבחים כי מה שכתוב שזבחים אינו בדיוק כמו בפסחים, [שבזבחים כתוב גם "והחטאת", מה שלא כתוב בפסחים].