ב"ויתן לך" סודרו הפסוקים הבאים כך:
א. בָּרוּךְ אַתָּה בָּעִיר, וּבָרוּךְ אַתָּה בַּשָּׂדֶה:
ב. בָּרוּךְ אַתָּה בְּבֹאֶךָ, וּבָרוּךְ אַתָּה בְּצֵאתֶךָ:
ג. בָּרוּךְ טַנְאֲךָ וּמִשְׁאַרְתֶּךָ:
ד. בָּרוּךְ פְּרִי בִטְנְךָ וּפְרִי אַדְמָתְךָ וּפְרִי בְהֶמְתֶּךָ, שְׁגַר אֲלָפֶיךָ וְעַשְׁתְּרוֹת צאנֶךָ:
ואילו בפרשת כי תבא, הסדר שונה:
א. בָּרוּךְ אַתָּה בָּעִיר וּבָרוּךְ אַתָּה בַּשָּׂדֶה:
ב. בָּרוּךְ פְּרִי בִטְנְךָ וּפְרִי אַדְמָתְךָ וּפְרִי בְהֶמְתֶּךָ שְׁגַר אֲלָפֶיךָ וְעַשְׁתְּרוֹת צֹאנֶךָ:
ג. בָּרוּךְ טַנְאֲךָ וּמִשְׁאַרְתֶּךָ:
ד. בָּרוּךְ אַתָּה בְּבֹאֶךָ וּבָרוּךְ אַתָּה בְּצֵאתֶךָ:
אשמח לדעת מי אחראי לסדר הנ"ל, ומה הטעמים לכך.