הודעהעל ידי שמואל שלומוביץ » א' יולי 25, 2021 1:35 pm
לכאו' כן היו עושים בכל ההזכרות של השם המפורש, ובסדר אמיץ כח צותתיו ענו לו וברכו את השם. ובוודאי הכוונה שהיו כורעין וכו' ואומרים בשכמל"ו.
ולפי זכרוני מפרשי סדר העבודה ביארו שלא הזכיר הפייט והכהנים וכו', כיון שאין אומרים תטהרו כנגד המברכים. ויל"ע בדבריהם.
ובסדר העבודה בנוסח אתה כוננת אומרים את כל הנוסח במחזןרים שראיתי בין אצל הספרדים ובין אצל החסידים, אלא שנוהגים שלא כורעים הקהל כמו בוידויין.