יוס'ל כתב:האדמור זצוק''ל מסערט ויז'ניץ, בבואו לכהן כאדמו''ר לפני 50 שנה, לא רצה לשבת על כסא ומקום אביו, לכן השאירו את מקום אביו ה'מקור ברוך' (התא זכוכית בא מאוחר יותר) וסידרו לו מקום מאחוריו שאח''כ עבר לידו.
גם לאדמו''ר החדש מסערט ויז'ניץ נהגו כך, כעת יש שם שלשה כסאות כבתמונה.
זה אמנם יפה ונחמד שהדור הצעיר רואה לפחות מעט מהיסטוריית רבותיו, אך
האם אכן אסור לשבת על מקום אביו אחרי פטירתו ?
בבעלזא בביהכ''נ החדש גם ניצב הכסא של האדמו''ר הקודם, אך לא מפני שזה היה מקומו. בויז'ניץ ב''ב לא ראיתי מה קורה. לא ראיתי מקומות נוספים שנהגו כך, ראיתי גם ראיתי ברוב המקומות שנהגו שהבן ישב על מקום אביו.
אדמו"ר מוהרמ"י ישב על מקום אביו, וכשבנו את ביהמ"ד החדש (שכעת סתרוהו) רצה שלא יסתרו את קיר המזרח של ביהמ"ד הישן, כדי שיוכל לשבת על מקום אביו. אלא שזה לא יצא לפועל, וקיר המזרח נפל בבנייה (ואכר"ל), ויצא שהיה מקומו רחוק ממקום אביו, אלא ששמו מצבה על הקיר במקום מעמדו של אדמו"ר מוהרח"מ, עם הנצחה לזכרו.