בחזו"ע כתב שסכך שקדם לדפנות בדיעבד כשר . והביא לבוש ובן איש חי שמחמיר אבל רוב הפוסקים מכשירים ומרן שוע לא הביא את זה כלל משמע שמכשיר . .
מה שלא הבנתי זה האם לדעתו תעשה ולא מן העשוי זה רק לכתחילה או שמא בסוכה בלבד מן טעם מסוים שלא מובן לי
שומר כתב:בחזו"ע כתב שסכך שקדם לדפנות בדיעבד כשר . והביא לבוש ובן איש חי שמחמיר אבל רוב הפוסקים מכשירים ומרן שוע לא הביא את זה כלל משמע שמכשיר . .
מה שלא הבנתי זה האם לדעתו תעשה ולא מן העשוי זה רק לכתחילה או שמא בסוכה בלבד מן טעם מסוים שלא מובן לי
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 55 אורחים