חכם באשי כתב:מדוע איני מוצא את הספר 'שאלתות דשמואל' ברשימות?
ציבור כתב:יעוין בשו"מ תליתאה סי' קנד שמזכירו ומכנהו הרבני והתורני
חלמיש כתב:היה על כך אשכול בספרים וסופרים.
הוגה ומעיין כתב:http://aleph.nli.org.il/F/?func=full-set-set&set_number=000099&set_entry=000002&format=999
קלונימוס הזקן כתב:הוגה ומעיין כתב:http://aleph.nli.org.il/F/?func=full-set-set&set_number=000099&set_entry=000002&format=999
האם קישור זה רשום אצלך מקדמת דנא? או שבדקת אותו לאחרונה. כי אצלי הוא לא עולה, ובכלל כל קטלוג אל"ף אינו עולה אצלי במקומו הישן כבר זמן רב. כמובן שבאתר החדש הוא עולה, אך כתבתו שונה ממה שציינת.
חכם באשי כתב:מדוע איני מוצא את הספר 'שאלתות דשמואל' ברשימות?
לא טעית באיות שם הספר?
הוגה ומעיין כתב:קלונימוס הזקן כתב:הוגה ומעיין כתב:http://aleph.nli.org.il/F/?func=full-set-set&set_number=000099&set_entry=000002&format=999
האם קישור זה רשום אצלך מקדמת דנא? או שבדקת אותו לאחרונה. כי אצלי הוא לא עולה, ובכלל כל קטלוג אל"ף אינו עולה אצלי במקומו הישן כבר זמן רב. כמובן שבאתר החדש הוא עולה, אך כתבתו שונה ממה שציינת.
מהבוקר, ופריט זה הוא ממפעל הביבליו שכמדומה שאינו נמצא בכתובת החדשה. עד כה ידעתי שבהשמטת הקשקושים שבאמצע הקישור הוא יכול להאריך ימים, ובפרט מהביבליו שאינה מתעדכנת, ואני מצטער לראות שלא.
אני חושב שכך זה כן אמור להיות קישור קבוע:
http://aleph.nli.org.il/F/?func=myshelf ... =000334407
בכל מקרה מה שרואים שם הוא שגם לפני הרב יודלוב לא היה שום עותק של השאלתות דשמואל, אלא שקיבל מספריית חב"ד את צילום עמוד השער. וגם שם מציינים לתשובת השו"מ.
נאשער כתב:חכם באשי כתב:מדוע איני מוצא את הספר 'שאלתות דשמואל' ברשימות?
לא טעית באיות שם הספר?
עיין בתוכן הספר בהיברו כתוב 'נכרך עם מרי דכיא' [שיש לעיין בזה גופא איזה מ"ד הוא מתכוין], כנראה צורף ונכרך בסופו כך שלא היתה ידועה להרבה אנשים.
אוצר החכמה כתב:מה שלא ברור לי זה מה כל כך קומם את השואל ומשיב דווקא בספר הזה, ולמה התכוון שמלא מינות ואפיקורסות.
צודק, ראה באתר ספריית חב"ד, וחפש לשתי הספרים, שאלתות דשמואל, וכן למירא דכיא.קלונימוס הזקן כתב:נאשער כתב:חכם באשי כתב:מדוע איני מוצא את הספר 'שאלתות דשמואל' ברשימות?
לא טעית באיות שם הספר?
עיין בתוכן הספר בהיברו כתוב 'נכרך עם מרי דכיא' [שיש לעיין בזה גופא איזה מ"ד הוא מתכוין], כנראה צורף ונכרך בסופו כך שלא היתה ידועה להרבה אנשים.
התחל הם מפרשים כוונתם למהדורת לבוב תרכ"ט של מירא דכיא. וכנראה שרק בעותק שבספריית ליובאוויטש זה נכרך יחד, כך שההשערה דלעיל לכאו' אין לה על מה שתסמוך
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 410 אורחים